fredag 16 juli 2010

träning

Var på gymmet igår morse med Lupusen.
Lyckades faktiskt minska min tid på löpbandet! :D Men mer än 2 minuter!! :D
Yeay for me!!
Ska ju delta i ett lopp om en knapp månad. Jag springer ju knappast hela den sträckan på löpbandet nu, men det är ett steg i rätt riktning. Jag siktar inte på att lyckas springa hela loppet, snarare ta mig igenom hela loppet.

Gjorde nyss 100 situps och sedan 100 rygglyft. Kändes riktigt bra.
Körde de nästan varje dag då jag bodde/pluggade i Blekinge. Dags att ta tillbaka gamla bra vanor.

1 comments:

Malin I Form sa...

Vad duktig du är! Här är allt stillastående, motivationen har försvunnit helt sen gymmet stängde men men.. nu är det bara två veckor kvar till de öppnar igen och sen blir det att köra stenhårt fram till loppet :)

Skicka en kommentar