fredag 23 juli 2010

beell..luuluuu..

Usch, halsbränna, Igen! :( Vafan sluta nu, har aldrig haft så mycket halsbränna som jag har haft de senaste dagarna. Som tur var är det inte Jääättemycket, bara ofta. Är väl alltid nåt...

*gäääsp* trött. Sitter här själv igen. Andreas jobbar visserligen inte denna natten, men han åkte iväg till en kompis som verkade lite nere. Rätt skönt att vara själv ändå så ;)

Baaah, samarinen gjorde mig illamående istället. *morr*

Nannig, blir nog sängen snart, ska bara se om det är ett kul south park avsnitt nu strax eller ej ;P

4 comments:

Josefine sa...

Usch halsbränna är hemskt! Bläk bläk! Novalukol tycker jag är superbra mot halsbränna. Iof har jag sällan halsbränna.

Sv: Tunikan/klänningen är jättemysig. Färgen gör den inte rättvisa på fotot dock. Den är jättelila. Den fanns i en underbar blå variant med men den var tyvärr slut i min storlek. :/ Fanns inte många kvar så.

Malin I Form sa...

Men.. vad skumt! Har också haft halsbränna de senaste dagarna. Jag använder Novalucol och det tycker jag funkar bra!

Svar: På gymmet kör jag oftast styrka + cardio eller något pass, exempelvis yoga eller bodycombat. Hehe, ja det var ett annat lopp jag syftade på!

Rebeccas.se sa...

Jag såg cupcakeburken i en inredningsbutik vid jobbet, men när jag äntligen kom mig för att gå och köpa den var den slut, så jag hittade min på tradera. Kolla i inredningsbutikerna i din närhet, eller på tradera. Hittade även här: http://www.astuganbutik.se/list_varugrupp.asp?varugrupp=197&t=CUPCAKE

Malin I Form sa...

Svar: Åh, ja nu i sommar har ju vårt gym haft stängt så jag längtar verkligen till höstens Combat-pass! :D

Det är Kretsloppet här i Borås om du hört talas om det?

Skicka en kommentar