söndag 30 maj 2010

Bavaria


Såg en servis på Loppisen igår som jag fastnade riktigt mycket för. Rosa, gröna, blå koppar och fat med grön sockerskål o mjölkkanna, allting med guldkant.
Jag vet, det låter inte riktigt som min stil, meeeeen oooooh vad de var fina!

Hade inte tillräckligt med pengar med mig till de då, hade redan sett ut en annan sak som jag Skulle ha (bild kommer sen), så gick hem och funderade på saken.
Tänkte jag skulle kolla upp lite mer om dem osså. Tyckte hon sa att dom hette nåt på B, ja jag minns ju så klart inte "/.

Loppisen skulle vara i två dagar så jag hade ju tid på mig att kolla upp, om man då räknar med att ingen annan faller för dem.
Nu i morse hittade jag dem!
Bavaria. Bilden här e suddig o innehåller inte de delar (färgerna) jag såg o istället några till, men de e iaf den.



Gick o duscha o fixa kaffe sen tänkte jag masa mig ner till Loppisen. Lupusen har jobbat natt igen o nämnde att det var inte en kotte på fotbollsplanen när han kom förbi, vilket det var dagen innan.
Googlade.. o mycket riktigt. Loppisen på Estö var bara igår, däremot är de en loppis i Ösmo med som var båda dagarna.
Måste ha sett lappen från den o inte läst ordentligt o tänkt "Kanon den är två dagar".
Suck.. well well...trillar väl över en liknande tjusig servis till ett bra pris fler gånger (12 delar för 150kr).
Nu ska jag dricka mitt kaffe, äta min knäckemacka o se vad de e Sara vill på gmail-chatten ^^

0 comments:

Skicka en kommentar