torsdag 27 maj 2010

Iform

Jag var och tränade igår. Styrka denna gången, första gången jag är i själv gymmet och härjar på det stället, Riktigt skönt var det kan jag meddela!
Kände mig som en ny människa efteråt. Hjärnan började funka igen. Helt plötsligt så var det som en propp lossnade, en propp som blockerat allt var logik heter vad beträffande php o sql'n, jag kunde komma nån vårt på mitt exjobb med andra ord ;)
Har fått gjort en hel del på det idag. Men bara fram till 14, för sen var det kundmöte och därefter fick jag sitta och pilla med ändringar på hemsidan som jag gjort till kunden.

Anyhow... satt och kollade igenom några bloggar, bland annat en träningsblogg som jag följer. Genom den hittade jag en ny blogg som lyckades inspirera mig till att faktiskt anmäla mig till iform-loppet, som jag har tänkt att jag ska göra ett tag nu... Men nu jäklar! Nu e jag anmäld! :D
5 km i Sundbyberg den 11 augusti!

En sån här tjusig tischa får man :P

Ja jösses! De ni! Har inte sprungit nåt lopp på... hummm.. 3 år, o då var det ynka 3km.
Puh! Dags att löpträna nu då ;) Baaaah...
Måste hitta några bra lurar som vill stanna i öronen medans jag springer. Dom jäklarna trillar ju alltid ut.
Ser fram emot loppet, tror det eller ej. Kommer bli galet jobbigt att träna upp sig till de, men ack så skönt när man väl har klarat av de!

0 comments:

Skicka en kommentar