söndag 30 maj 2010

Morsdag



Har något särskilt i tankarna till mamma, men eftersom att jag är här uppe o mamma där nere så får det bli när jag åker ner om några veckor :) hihi


Finns fortfarande en mamma vi kan fira idag, Lupusens mamma. Ska iväg o fika om en timme ungefär. Jag är nästan klar, testade en ny sminkning idag - 88 Palette ftw! Rosa! Ja jag vet inte vad det är med mig... Har blivit helt Rosaficerad ^^



Ska bara slänga på lite maskara o ett par byxor sen e jag klar.
Lupusen ligger fortfarande o sover. Jobbat som sagt var.. vet inte hur han ska orka egentligen, har ju bara sovit några timmar.

4 comments:

Sara sa...

Vi har fått Rosa-Wayne-sjukan, bara det att vi gillar alla nyanser av rosa! :P

Hälsa Mamma Lupusen!!

Fröken Fridh sa...

hahaha ja jag tror faktiskt de ^^

Han finns kvar här liksom.
Skulle inte förvåna mig det minsta om det e han som spökar. Oj, dubbel mening där.

Hugsibugsi på dig Wayne! :D

Sara sa...

Hugsibugsi på dig Bro! Thinking of you everyday! :D

Wysteriia sa...

Svar: Tack :) Och ja..det har jag hört tusen ggr..haha ;D Jag vet att det är men när jag väl sätter igång så är det svårt att sluta tyvärr :P Brukar funka bättre när jag har saker att göra dock..har jag för mycket dötid så blir det nästan alltid så. Typisk skorpion på det sättet tyvärr ;)

Skicka en kommentar