söndag 7 mars 2010

Sweet Söndag helg)

Bara några dagar kvar i Malmö nu. Jösses det går unnan.

Sara har varit här i helgen. :)
Vi var o fika på Waynes Coffee - mmm gott, sweet!
Såg Alice i underlandet - ja den var väl sådär.
Lagade tacos - yuuuuumm.
Hämtade banankartonger på Lidl - bra att packa i.
Och kollade på filmer - tummen upp för wolfs creek.
O sen nu idag åkte vi in till Eslöv. Sara för en konsultation hos Bobby och jag för en tatuering + fix på en gammal. Skitnöjd med min lilla fluffo vid ankel. :D hihi och riktigt jäkla nöjd med fixen av en gammal tatuering! :D Jag kommer ner till Eslöv igen till midsommar och då ska jag banne mig gå till Bobby igen. Bobby's Tattoo Parlor.
Nu är dom inplastade, så bilder kommer sen.. :)

1 comments:

Sara sa...

Skåne kommer sakna dig när du flyttar och allra mest jag! :P

Bobby e bra! ^^ Honom gillar vi! :D

Skicka en kommentar