lördag 20 mars 2010

Sambo!

Ja minsann! Nu vart man sambo. O det känns underbart kan jag tala om!

Har gått o blivit 08... typ ^^ (hör hur morbror gruffar ända hit ^^).

Som jag har saknat mina katter! Så skönt att få vakna med en pälsboll på magen, på kudden, i näsan, i ögat... hähähä näää riktigt så illa e den inte, men inte långt ifrån ;)

Har varit en vecka på min Lia med. Hur jäklans skönt ställe som helst! Dom är bara två stycken, grabbar så klart i samma ålder med. Gissa hur många arkadspelmaskiner som står i lokalen! Finns ett pingisbord Och ett xbox360! :D Heeeeaaaaveeeen! ;P

Nu är det nog dags att göra sig klart förresten.... Vi ska över till Gorky i kväll för att spela Star Wars Risk och dricka mumsig (? ja jag hoppas den är mumsig, det är nya sorter jag ger mig på) öl :)

Tjillevippen!

(och ja... klart att fastän allt känns underbart här uppe så är det en massa personer nere ifrån som jag saknar.... "/)

4 comments:

Karin sa...

Hoppas att du får en trevlig lördagskväll!

PS. Du gissade fel på sneakers-frågan... DS

Sara sa...

Sweet!

britta sa...

Skönt att du trivs, Göran e bara avundsjuk för att han inte flyttat från trista Sjöbo ;)
här e det vår snön e nästan alldeles borta ca 10 + grader
ha det bra
kram

Fröken Fridh sa...

Ja jag trivs jättebra!! Fastän tåget strular och inte går längre än till precis utanför Nynäshamn sen i onsdags eftermiddag... Men det funkar bra med buss med.

hehe ;)

Oh vad skönt! Här har det töat hela helgen! Forsat ner vatten för backen här ute, mer än hälften av snön har försvunnit ;) Kom dock ett ordentligt snöväder för nån timme sen, men det verkar som tur e inte ha lagt sig.

Hälsa pappa o Fredde! Har förresten kommit på en kalas present till fredde.. ska bara få tag på det med :P
Kraaam

Skicka en kommentar