torsdag 25 mars 2010

Öppet Hus

Öppet Hus på SoftPower idag.
Folks som kommer och går hela tiden. Blir inte mycket ordentligt gjort här idag. Rätt skön lugn och avslappnad dag med andra ord.

Gjorde ett yatsy-spel idag. Ja inte själv... med lite vägledning från Stefan.
Men ändå kul när man ser att det funkar :) hihihi.

------------

Lupusen är iväg och fikar hos en kompis just nu. Så jag har plockat lite här hemma och fått undan ytterligare saker. Skönt, men nu är det alldeles strax halv åtta hos mig, sen är det sveriges värsta bilförare. Det ska avnjutas tillsammans med en kopp te och lite rester från den gudomligt goda Cheesecaken jag gjorde i förrgår. Första gången jag gjorde en Cheesecake, jag har aldrig arit särskilt förtjust i cheesecake, men denna blev helt jäklans underbar!!!
Jadå, bild och recept dyker upp, men inte just nu ;)

0 comments:

Skicka en kommentar