onsdag 10 mars 2010

Sista dagarna

Ja jösses. Imorgon läkaren och tvätta. Fredag lämna nyckel till städfirman och sen flytt på lördag.

Var och fikade med Lova idag. Känns så trist att man flyttar ifrån alla. Känner det lite som att jag inte ens har brytt mig om att försöka lära känna de flesta i min klass eftersom att jag redan i början visste att jag skulle flytta ifrån dem. Dock har man kommit nära några av dem. Och Lova var en av dem. Vilken Bamsekram jag fick när vi skildes åt. Kändes skönt :)

Har packat lite till idag. Skor (jösses), lite kläder, hemmabiosystem, blommor. Ska nog rensa här på "skrivbordet" också nu när jag har skrivit klart och druckit upp mitt kaffe. Ja jag vet... kaffe vid denna tiden att jag inte lär mig... Kommer vara vaken länge inatt. Well well... mycket packande då kanske, eller pluggande. Med betoning på Kanske, mest troligt att det blir tv-gluttande. ;)

2 comments:

Anonym sa...

kör försiktigt och ha det så bra uppe i tassemarkerna.
om vi får en ordentlig vägbeskrivning kanske våra fordon hittar dit i sommar.
sköt om dig
kram
moster karin

Fröken Fridh sa...

Tack tack, Will do :)
Hihihi trevligt! :D Kan nog ordnas.
Annars kommer det kanske en lite mer formell inbjudan till nästa sommar.. :P

Hälsa familjen!
Kram

Skicka en kommentar