lördag 6 februari 2010

Soffi-Soffi-propp-propp

Slängde iväg ett sms till Sofia i morse och fråga om hon hade lust att ta en fika nån dag innan jag flyttade. Visa sig att hon var i Malmö :D Så det var bara till att skutta in i duschen och sen bege mig mot konserthuset där vi skulle träffas för att gå bort till Element och avnjuta en underbar lördagsbrunch :D
Jösses vad gott!! Massa sallader, röror, pålägg, korv, köttbullar, äggröra, kycklingklubbor, revben, O sen Våfflor till efterrätt! De e en fin fin brunch de!!

Visa sig att Sofia hade sökt in till en brandmansutbildning på Arlanda, Och kommit in så hon skulle flytta upp till Stockholm i oktober! :D (yeay, jag flyttar inte ifrån alla). Fan vad kul! Visst inte att hon ville bli brandman :P Måste berätta om de för brorsan (som ska söka in till brandmansutbildning när han är färdig med att plugga upp sina betyg ). Var tydligen ett stresstest med, som man enbart får göra en gång, dvs failar man så får man inte göra om det.

Well well. Satt där inne o fika i några timmar innan vi vandrade ut och hade tänkt ta oss en sväng på stan, men klockan var så mycket o allt var stängt så blev bara ett varv runt några kvarter innan vi skildes åt. Såg en affär som jag hela tiden glömmer bort och ska försöka komma ihåg att jag ska gå dit på måndag, Kenner & co, nerdstuff ;)

Hur som haver.. Jättekul att träffa Sofia igen, inte setts sen innan jul, och jättekul att hon ska flytta upp. Nu ska det bli ost- och filmkväll för min del.

0 comments:

Skicka en kommentar