fredag 5 februari 2010

BG

God morgon.
Har varit vaken i två timmar nu, o somnade för 5-6 timmar sen. Konstigt nog känner jag mig inte helt slut. Det var ju helt omöjligt att somna igår. *Ping!!* Klarvaken! Så får väl se hur länge man håller ångan uppe idag.. gissar på att jag däckar ihop vid 14 ^^

Har inte skrivit på en vecka eller så, och inte har jag laddat upp några bilder heller. Lugn det kommer ;) Har haft en massa saker snurrandes runder i huvudet och har helt enkelt inte tagit mig tid till det.

Fastnat för en ny serie, Battlestar Galactica, har jag hunnit med iaf. :D Helt underbar. Kollar just nu på de sista avsnittet av säsong 1 på watch series. Helt klar min favorit sci-fi-serie, om man inte räkna Eureka dårrå :P Klår Star Trek - Voyager med hästlängder! ^^

0 comments:

Skicka en kommentar