söndag 28 februari 2010

hmmm

Saknar nästan min übersnaggade undercut. Nästan...



Det var rätt skönt med kort hår. Men näää vill ju ha långt! :P Håller på att spara ut.. och så småningom ha i min egen hårfärg. Har sedan jag gick i 7:an bara vid ett tillfälle haft hela mitt hår i min egen hårfärg, o det varade bara i några få dagar innan jag fick panik o färgade de. Men då var det solblekt och en tradig "svenne" färg. Tycker om min Mörka naturliga hårfärg dock :D


Sminkningen hos Make Up Store gick riktigt bra i fredags. Kände mig lite tveksam när jag satt där, men när hon var klar var jag Supernöjd! Inhandlade blush (den som syns på kinderna nedan), blending pensel, ögonskugga & primer. Helt fantastiskt vilken skillnad primer gör för hållfastheten på ögonskugga!! Rekommenderar Verkligen Make Up Stores Primer (sidan verkar inte funka som den ska idag, så blir inte den exakta adressen, jag använder "clear")!

Har insett vikten av ansiktsvatten, trodde det bara var rengöring och tänkte att det funka lika bra med nån tvål eller rengöring creme. Icke! Den är mer djuprengörande, dessutom så hjälper den huden att ta upp fukten från återfuktningscremer. Har märkt skillnad sedan jag användt lite av det ansiktsvatten som jag hittade hemma i skåpet. Blir inte lika torr. :)

Vad lärde jag mig mer...? Hmm.. Just de. Dags att leta upp en bra ögoncreme. :)


3 comments:

Josefine sa...

Ja primer är grymt för ögonlocken och ögonskuggan. Lite sugen på att köpa en primer för hela ansiktet men får väll bli nästa månad.
MUS har bra grejer faktiskt. Deras penslar är de bästa jag provat någonsin. =)

Angående skorna, det är möjligt att jag skulle kunna göra det men vi får se.

Sara sa...

Snygging! :D

Fröken Fridh sa...

Josefine: Ja verkligen! Stor skillnad :) OJ, finns det för hela ansiktet med? ^^ Ja jag verkligen Älskar Blendning penseln som jag köpte :D Ska dit och inhandla saker fler gånger.
Oki, det är ju mer än lite trist att lägga 1500 spänn på ett par skor som sedan inte håller måttet. "/


Sara: Thank you! :P ;D

Skicka en kommentar