torsdag 25 februari 2010

Bokrea 2010

Sitter här med en kopp kaffe och lyssnar på Lady Gaga - Bad Romance. Ja jag vet... kan ni tänka er?! ^^ Kaffe - of course, men Gaga?? Hehehe ja jag gillar faktiskt den låten, riktigt mycket till och med :P

Anyhow... Funderar på att ta mig en sväng ner om stan och smita in på de olika bokhandlarna som Malmö har att erbjuda :P Har inte kollat ut någon bok som jag vill ha ännu, även det är lite Crazy (inte bara Gaga-grejen). Jag brukar Alltid ha markerat ut en massa böcker som ska tittas extra på ute i handeln men det har helt enkelt inte blivit av detta året. Jadå jag mår bra ^^

Tänkte iaf kolla lite it/nörd böcker, någon kul konst/art bok, Leila Lindholm (mums!) och hmm.. zombiebok(?) o kanske nåt kul till Lupusen som fyller år om mindre än en månad :P

(skrattar lite gott när jag upptäcker att jag har skrivit "labeln" som 'Nöcker' istället för 'Böcker' ^^)

5 comments:

Karin - Fitness och Hälsa sa...

SV: Nej jag har inte provat den funktionen på Iphonen ännu. Men kommer helt säkert att skriva om det när jag väl har gjort det.

M.E sa...

Om du gillar Zombie böcker så kolla in Death Troopers! Zombies... IN SPACE! =)

Fröken Fridh sa...

Oh tack för tipset, det ska jag sannerligen göra :D

Sara sa...

Ja, M.E älskade den boken. Han såg ut som en liten bäbis när han berättade om den!! ^^

Fröken Fridh sa...

hahahaha naaaw ^^

Skicka en kommentar