lördag 19 juni 2010

Strös Ängar

Ja så har jag för mig att det heter...
Stället som Karin bor på, vid västra strö iaf.
Det e dit jag ska idag, vi ska bort till en av hennes grannar på gårdsfest. Var 25 bjudna, men tyvärr verkar de som att vi bara blir sju. Men men.. kan nog bli riktigt trevligt iaf. :D

Imorgon blir det ridning för min del. Om man ska tro Karin ^^ Den lilla Kakan har fått för sig att jag ska upp på hästryggen. :o
Måste erkänna att jag e nog lite sugen, men iiik nervööös.
Ja vi får väl se hur det går.

Jag har iaf packat ihop lite grejor i en påse och ni kommer hon snart o hämtar mig. :)
Naaaw ska bli kul o träffa alla hundarna, katterna, hästarna, fåren igen :D Har inte varit där ute sen midsommar förra året, om jag inte missminner mig nu...

Men nu kommer hon snart iaf så får väl stänga av datorn här :P

1 comments:

Sara sa...

Weeee... vad skoj! Hästar ger bäst frihetskänsla i världen..

Skicka en kommentar