torsdag 17 juni 2010

In Eslöv!

Ja då vart man nere i skåne dårrå :P

Bytte tåg i Hässleholm. Jösses vad mina öron växte när jag hörde all skånskan ringa i dem hahaha. Lät jätteunderligt.
Kom hit i förrgår och idag påstod Lupusen att min dialekt hade ändrats! Vad tusan snackar han om? jag pratar inte annorlunda nu än för två dagar sen! Han bara skratta o sa att det var gulligt och att jag aldrig skulle bli av med min skånska dialekt.
Jaja... :d

Var inne i Malmö idag och lämnade in examensjobbet. Hann inte bli riktigt klar med det praktiska, inget som kommer att påverka om jag får godkänt eller ej (tja om jag inte formulerat mig klumpigt i rapport då förstås), men de är ändå irriterande.
Då det är en sida med massa kod och jag vet att jag kommer få komplettering på den så ska jag försöka göra så mycket som mjöligt i helgen, iaf så att grundfunktionen fungerar som den ska.
Några från klassen njöt av en mumsig sallad i parken i närheten av skolan efter att all information delats ut. Så härligt! Jätteskönt väder och märkte för en stund sen att jag faktiskt fått lite färg när vi satt där. Röd visserligen, men ändå ^^

Brorsan ringde mig innan idag när jag var i skolan. Han var i Lund, ville nog hitta på något. Han ringde sen igen när jag hade kommit hem. Pratade lite om ditten o datten o undra sen om jag inte skulle komma bort nån dag. :D Kul att han ringer o vill att vi ska hitta på nåt när jag är nere. Vi bestämde att jag ska hem till honom imorgon eftermiddag. :D Kuligt. Film o mat röstar jag för! :P Spela kanske ;)

På lördag ska jag sen hem till Karin. Gårdsfest hos grannen där ute :D Kuligt! Hon propsade på att jag skulle passa på att rida när jag ändå var hemma hos henne. Iiik. Skitkul! men jag påminde henne om att jag inte suttit på en hästrygg sedan Clon, (dvs när vi var 12-13 år). 'Men herregud! Dessto större anledning' tyckte hon. Jaja... hehe ska bli kul iaf :P


Ser ut att bli två riktigt innehållsrika, intressanta och roliga veckor här nere. :D

Och ja just de! Lupusen har målat om datorrummet nu idag! :D Sweeeet! Ljusavokado grön :D Lovelie! Inga bilder har jag sagt! "Work in progress"-bilder är okej, men jag vill se det färdiga resultatet sen med egna ögon när jag kommer hem igen ;)

3 comments:

Wysteriia sa...

Svar: Yes, en kompis i Örebro ska spana efter det åt mig, hihi! ;D

Anonym sa...

kanske har du tid att hälsa på mostern i eslöv?
annars stora kramar
karin

Fröken Fridh sa...

Det har jag säkert! :D
tror jag.. ^^ har massor med saker som står på schemat, men där e säkert någon lucka :)
kram

Skicka en kommentar