lördag 5 december 2009

Stoff och Stil

Mamma och pappa kom in till Malmö idag och jag åkte med ut till svågetorp. Blev en sväng på det nya IKEA, jösses vad stort det är (med alldeles för få genvägar) och det sen obligatoriska Stoff och Stil. Att åka ut till Svågetorp utan att ta en sväng på Stoff och Stil är ju hädelse! Ligger på topp 5 av det som jag kommer sakna mest med Malmö när jag flyttat. Tur att dom har en hemsida.

Nog babblat... Blev lite mer garn, så jag kan göra klart mina grytlappar (jepp de är klara nu) och tyg så jag kan sy en julklapp till brosan. Ska sy en nack-riskudde :)
Fluffisen, ja han är fluffig - främst uppe på huvudet ^^, tränar ju brasse jujutsu mm och drar på sig en massa nackont.. Så en riskudde till nacken passar ju fin fint till honom, och det har han önskat sig med :) Kommer bild när den är klar, men måste köpa ris först :P

Kom precis på att jag glömde kolla efter lila bomullsgarn till min kommande fladdermus "/ doh.

0 comments:

Skicka en kommentar