torsdag 17 december 2009

Fullt upp i snövädret

Jupp Fullt upp e det minsann.
Knåpa ihop julklappar (kommer bilder sen, man vet ju aldrig vilka som e här inne o nosar runder ;)), sy kläder till fest, packa, diska, lämna nyckel, säga upp lägenheten/bredbandet/elen, jobba, fixa med "rester" till skolan osv osv.
Känns som om man har tusen en grejor att göra... Därför det inte hänt något direkt här på ett tag..
Men ska se om jag får sytt den där tröjan tills imorgon, isf kommer den bilden upp :P
Så då e det alltså Julfest i morgon, med musikvideoinspelning, biljdar och mexicansk julbuffé :D Sen på söndag ska jag hem till mamma och pappa och ha lite julmys. Längtar efter Janssons hihihi.
Undra om jag hinner (har råd) med godisbak som jag sen kan ha med mig?
Rocky road hade varit kul att göra :P


1 comments:

Sara sa...

Åhhhh! Rocky äter vi varje jul, ska nog göra det i helgen...*mums*

Hoppas du får det hääärligt med alla fester o vänner o familj...

PUSS

Skicka en kommentar