fredag 22 januari 2010

nr 132 Kaffe (11 av 365)


Kaffe i senaste tillägget till favoritmuggarna :P
Få saker är så underbart som en nybryggd rykande kopp kaffe när man är som mest sugen. Och här i en av mina favoritmuggar, som inhandelades på hantverksmässan i Stångby i höstas.
Fullkomligt älskar den lilla larven.

Det är Susanne Dagsberg som har gjort muggen. Tyvärr kommer jag inte ihåg adressen till hennes hemsida, men om ni frågar min mamma (som också har några av hennes underbara muggar) så kommer hon kanske ihåg :)

6 comments:

britta sa...

Hej
visst är muggarna fina, foto också
här är webbadressen
http://www.dagsberg.com/

Sara sa...

Kaffe e fiiint! Framför allt när man fryser..

Anonym sa...

Kaffe blir så mycket godare om man dricker det i en mugg man gillar. Härlig mugg

Fröken Fridh sa...

Mamma: Om du springer på henne igen så är jag fortfarande Mycket sugen på den där blåa.

Sara: framför allt när man springer runt på stan o går o dagdrömmer om kaffe ;P

Ladyley: Hihi ja visst blir det :D Tack :)

britta sa...

Hej
du får berätta närmare hur den såg ut, titta på susannes hemsida

Fröken Fridh sa...

Dom där blåa som syns på hyllan i sista bilden. Antingen en sådan i samma modell som den jag har, eller en som är lite högre. :)

Skicka en kommentar